onsdag 3 februari 2010

Mycket nu!



Veckoslutet i London var himla bra och vi satt och diskuterade silikon och gjutformar till alldeles för sent på nätterna. Fick en del goda tips som genast kommer till användning nu. Väl använd tid!

Nu hinner jag dock inte med att skriva så mycket. Har jobbat 13 timmar idag för att hinna ikapp mitt schema. Inget är klart än men blåslampan är på!
På bilden ser ni första utkast på nästa två upplagor av hämndgudinnorna, Apollon, ärr till Elektra, en gäng ansiktslösa domare, Orestes maskering och en nyligen skippad roll som aldrig hann bli klar.

Så tillbaka till leran.
Allt gott!
Lars, Maskör och Perukmakare

1 kommentar:

  1. Hej, mitt namn är Glenn. Först vill jag säga att du värkar göra ett väldigt bra jobb med dessa masker =)
    Jag undrar också hur man ska göra för att få sina silikon masker så tunna. Jag får alltid mina så tjocka =/

    MVH, Glenn

    SvaraRadera